Konfirmation & Dansföreställning

Hej! Min helg har varit jätte bra! I fredags följde jag med min älskling hem efter skolan och sov över där, på lördagen åkte vi till kyrkan för att möta upp min familj och gå och titta på min bror som konfimerades, efter det va färdigt i kyrkan åkte vi ner till en av våra sommarstugor och firade honom där!! På söndagmorgonen åkte vi in till växjö för att lämna mig på konserthuset som jag skulle dansa till kl halv åtta på kvällen. Så min familj, farmor åkte vidare för att titta på när min bror spelade fotbollsmatch och Philip åkte hem, men vid 18.00 kom de till föreställningen och kollade på mig och de andra som dansade! 
 
Idag ska jag kanske in till stan för att fika med prinsen min! <3 Men han sover fortfarande så vet inte ännu, puss! 
 
Bilder från helgen kommer förhoppningsviss denna veckan! 
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback