Kan inte göra mer än att vara mig själv!

Varför ska man be om ursäkt för att man är sig själv? Jag försöker göra mitt bästa och kan inte göra mer än det! Försöker göra allt bra men får bara skit tillbaka. Vet inte hur jag ska göra, men tänker fan inte försöka mer. Att en liten sak kan förändra så stora saker, kan förändra en, gå och må dåligt för det är just det jag gör. Hatar att det är på det här sättet men jag kan inte göra mer, jag har inte gjort något fel men om någon tycker det så gör väl vi alla misstag?! Detta kanske inte är en så stor sak enligt alla men för mig är det de för jag vill inte känna mig nere när jag vet att jag verkligen försökt få det bra igen, men det är ju just det jag gör jag mår dåligt över det, att veta att man försökt men ja.. blir inget av det. Ni kanske tycker det är patetiskt att vara ledsen över en sån sak, att skriva det här, men just nu skiter jag i vad andra tycker om mig. Man kan inte älska alla men man kan IALLAFALL PRATA MED VARANDRA. Jag skriver bara vad jag känner och somsagt ni får tycka vad ni vill, men jag har gjort allt jag kunnat. 
 
Min kille är den finaste på denna jord, älskar dig mer än vad ord kan beskriva! Du stöttar mig till 110% i allt, får mig att le då tårarna rinner, kramar mig när jag behöver det och finns alltid för mig oavsett vad! Så glad jag är över att ha dig! <3
LOVE SAGA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback