Fint väder!

Heej! Just nu sitter jag på balkongen i vår stuga och solen lysser! Om nån timme kommer min finaste hit och ska vara här till söndag! <3 
 
Igår vid 4 tiden träffade jag Cajsa inne i stan då vi skulle äta och sen gå på bio, kan bara säga att filmen vi kollade på va ass bra! Vi hade jätte roligt, pratade om gamla minnen och lite om vad som hänt den senaste tiden då vi inte träffats så mycket! Tack för kvällen igår Cajsa hade verkligen jätte roligt! <3 
 
Valborg ja då gjorde jag inget speciellt faktiskt, gick i skolan som de flesta andra! Sen gick jag och åt med Stina och sen stack jag till dansen! Vid 20 över 6 kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi till en familj och åt med några till familjer! ÄVEN MIN ABSOLUT BÄSTIIII FYLLDE 17 ÅR IGÅR! GRATTIS MAJA! <3 
 
LOVE SAGA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback