Lite frågor innan jag somnar!

Vill du ha ditt ex tillbaka? nej!

Är du singel? Jadå

Är du player? haha nej

Första personen du vänder dig till? Maja

Favori godis? Tycker om allt

Vad drack du senast? Vatten 

En person du inte kan leva utan? Maja

Hur många kan du berätta allt för? 4

Har du sett en fallande stjärna? Ja 

Har personen du höll handen med någon betydelse för dig? Ja! 

favorit låt? Vet inte

Har du något som tillhör ditt ex? Nja, tror inte det..

Är du kär och i så fall i vem? Ja jag är kär, men i vem det säger jag inte! 

Favorit film? vet inte

Favorit färg? Ljusblå

Bästa vän? Maja, Jesper, Kajsa, Johan

Är du svensk? Ja & en tredjedel polsk 

En person du saknar? Maja & Isabelle

Vart bor du? småland

En underbar person? Finns så många 

Sex personer du älskar? mamma, pappa, bror, syster, Maja, kan inte bestämma mig

Vart är du nu? på mitt rum

Röker du? neej, fy fan vad äckligt

En person som betyder mycket för dig? Somsagt det finns många! 

Vem kan du berätta allt för? Maja, Kajsa, Jesper, Johan! 

Hur lång är du? 161

Vem gillar du? många

Födelsedag? 21 mars

Vill du flytta? nej, inte ännu

En söt person? Hmm det vet personen

Har du mest minnen med? Familjen & Maja! <3 

Nu ska jag sova, natti!

Juste min tandställning är insatt nu! 

LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback