If you always speak the truth to me, i will always love you!

Hej! Hahah, detta har varit den roligaste dagen på länge! Har hänt så mycket roligt i skolan idag att man bara skrattat och skrattat, hahahha! 
 
Pappa hämtade mig idag efter skolan så behövde inte ta bussen hem, så han lämnade av mig på gymmet så va där i 2 timmar, väldigt skönt nu att bara komma hem och ta det lite lungt! 
 
Nu är det typ bara 2 veckor till jag åker, så sjukt roligt kommer det bli!!! 
Jag kommer ju hem på tisdag kväll/natt sen och idag fick jag veta att vi skulle ha ett ekonomi prov på onsdagen, jag känner redan nu att detta inte kommer gå så bra, hehe! Får väll försöka plugga så mycket som möjligt på planet och på kvällen, men får se hur det går!! I värsta fall får jag väll plugga extra mycket till omprovet om det bli så..! 
 
Jaja, ska äta nu!
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback