Dans föreställningar!

Hej!
Min helg har jag tillbringat i konserthuset i ca 23 timmar. Där va jag med på fyra föreställningar 2 på lördagen och 2 på söndagen. Föreställningarna på lördagen gick inte så bra för min del, men föreställningarna på söndagen är jag riktigt nöjd med. Jag är alltid nervös innan men när man väll står på scenen så är det så roligt, man får göra det man älskar och brinner för DANSA! Nu när jag tänker efter så har jag dansat på kulturama preparandum i 6 år vilket är sjukt mycket, tiden har gått så snabbt. Från att vara nybörjare och inte kunna något till att få dansa en huvudroll igår, det är sjukt vad mycket man har utvecklats. Alla i min grupp va sjukt duktiga!
 
Idag i skolan har man varit riktigt trött, yr och kändes som man skulle svimma lite då och då. 
LOVE SAGA! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback