Jag saknar dig Kajsa!

Jag saknar dig redan så sjukt mycket efter bara en dag, det är inte lika roligt i skolan när du inte är där! 
Du är en vän som finns där för mig när ingen annan förstår, du är en syster för mig och kommer alltid att vara. Bara en dag utan dig, saknar jag dig. Ett liv utan dig skulle jag inte kunna tänka mig för vi har något gemensamt, något som inte alla har! Jag är sjukt glad över att ha just dig som min bästa vän! Jag kommer alltid att vara på din sida och vi ska aldrig glömma varandra! Att ha någon som förstår och tänker exakt likadant som jag kallar jag en äkta vän och det är just vad du är Kajsa! Vi är så lika men ändå så olika, Jag älskar dig!
Jag saknar dig så min älskade vän, längtar till på Tisdag då jag få träffa dig igen! 
 
 


» Saga

Fina bilder :)

Svar: Tack!
Saga Lindström

2013-04-19 // 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback