Svaren till era frågor!

HEJ!
Nu kommer svaren på era frågor. Har ju fått frågor på bloggen och även via min e-post, så nu kommer svaren!



Har du några syskon?
J
a, jag har en lillebror Anton och en lillasyster Elsa.



Vad är det du tycker är roligt med balett?
D
et jag tycker är roligt med balett är att det finns så mycket att lära sig, det är roligt och att det ser så fint ut när man dansar det. Tycker det ser finast med tå skor men det gäller att man har bra ben muskler och tycker det är roligt annars kommer du alldrig upp i ett par tår skor, det gäller även att tåla att det gör ont för det gör det varje gång, Det kan även hända att tårna börja blöda men det är bara att tåla.
Balett är en grund dans till alla danser också.



Tror du att du kommer att dansa balett när du typ är 20-30 år?
J
ag vet inte men jag tror och hoppas det, jag dansar ju med de som är 18-25 år nu så hoppas det.



Var dansar du någon stans?
P
å en dansskola som heter Kulturama preparandum.



Är du höger eller vänster hänt?
H
öger hänt.


Vad har du för skostorlek?
D
et är lite olika från sko till sko men 36-37 och ibland 35.


Vad är du rädd för?
O
rmar och höga höjder.



Gillar du berg- och dalbanor?
N
ej, det gör jag inte. Mår bara illa.



Är du vig?
J
ag är ganska vig men inte jätte vig.



Vad lyssnar du på för musik?
A
llt.


Är du bortskämd?
N
ja, det tror jag inte.


Hur är du som person?
D
et är svårt att bedöma sig själv men snäll, omtänksam, sprallig, glad och ljuger inte.



Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
I
drott.


Har du några kompisar du kan lita på till 100%?
J
a, två stycken.



Har du kompisar som du inte träffar ofta? Bor? Vem?
J
ag har en kompis som bor i Jönköping, hon heter Isabelle och jag träffar henne en vecka om året på sommaren.
Vi pratar inte så ofta i telefon men när vi gör det så pratar vi minst en timme.



Har du husdjur?
J
a, två hundar.



Hur gammal är du och när fyller du år?
Jag ska fylla 15 den 21 Mars.



Hur många klädersplagg har du?
Ca 35O.


Betalar du dina kläder själv?
NEJ.



Blir du lätt kär?
NEJ.



Vad gör du på fritiden?
Är med familjen, kompisar, dansar, skriver låtar och lyssnar på musik.



När började du dansa balett?
Jag började dansa balett när jag var tolv år, men har ju dansat hemma sen jag va liten.

Det va alla frågor!
LOVE SAGA











LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback