Måndag

HEJ!
Ganska längesen jag bloggade men har inte orkat.
Jaja i lördags var jag hemma hos Josefine med Maja och Kajsa.
Vi hade jätte roligt tittade på Melodifestivalen, film, åt tacos och godis!
Kommer kanske ut lite bilder från kvällen, få se.
Looren va ju bäst så det va tur att hon vann, men tyckte att dead by april skulle få lite mer poäng.
Anton spelade tennis match i lördags och han vann!
I söndags var jag i kyrkan och på kvällen så åkte jag till Växjö för att dansa, men hade skit ont i fötterna men jag fick ändå dansa.
Idag har jag varit i skolan och när jag kom hem så ville min lillasyster ut och cykla så vi cyklade en liten stund!
Nu ska jag titta på TV så ses!
LOVE SAGA











fin blogg! :)

2012-03-15 // 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback