Åker vid 5

HEJ!
Åker om några timmar , vid 5 så är ganska spänd nu!

Jaja vill bara säga att jag kommer sakna er josse, maja. daniella E, daniella Å, kajsa, sofie och stina och även er andra i min klass och ni som läser min blogg!

Kommer bli så roligt och Maja du är bara så bäst, en kompis som är en vänn för livet, love you!
Hade roligt i kväll när du va här!

Ses på måndag era gulliga ungar och tack för allt i skolan idag, ni har verkligen gjort min dag ännu roligare än va den brukar vara!

Och Daniella Å hoppas att det går bra på NO:n utan mig, men det klarar du, saknar dig redan!


OCKEJ! Måste gå nu och fixa lite innan jag åker, kommer sakna er, puss på er alla!
LOVE SAGA


» Sofie

aw, du är så gullig Saga! Alla borde en vän som dig:D Hoppas du får det kanon kul nu!

2012-03-22 // 15:37:55
» Maja.

Håller helt med Sofie!

yaa. tack för igår!

Bääst! foreeveer! ily to! <3

2012-03-22 // 19:38:42
» saga

TACK!

Underbara tjejer, i love you!

2012-03-26 // 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback