I´m not perfect, but I´m me.

HEJ!
Länge sen nu, har varit väldigt upp tagen på sistonde
Har varit i våra sommarstugor och har inte bra internet där så kan inte blogga där
Och innan sommarlovet var det klassens dag och lite annat och har då inte haft tid och sen har jag börjat sommar jobba och ska göra det i två veckor så är väldigt trött när jag kommer hem, men ska försöka att blogga mer och göra det bästa av sitivationen.

Just de ja, Fick lite fler frågor som jag tänkte svara på:
Vilket är ditt favorit djur? Delfin
Hur många gånger har du varit utomlands? Jag har varit utomlands några gånger men jag vet inte hur många gånger
Kan du åka snowboard/skidor? Jag kan åka både skidor och snowboard, men skidor har jag åkt sen jag var jätte lite 6-7 år var jag när jag började, och snowboard åkte jag första gången när jag var 10-11 år men då tyckte jag att det var för svårt så började åka igen när jag var rund 13-14 år.
Om du kan båda, vilket tycker du om mest? Jag tycker att båda är roligt, och det beror också på vad man känner för.

vad är det som du tycker är så roligt med att dansa balett? :) tror du att du kommer dansa balett när du är typ 20-30 år? :) Det jag tycker är roligt med balett är att det fins så himla mycket att göra och det se så fint ut.
Det ser också lätt ut att dansa balett på tår men det är svår.
Balett är en grund av alla danser också.
Det va en dag så kom jag hem och sa till mamma att jag ville börja på balett och min mamma frågade vilka som hade kommit på den iden, det är bara jag sa jag.
Mamma va osäker på om jag skulle tycka att det va kul.
Sen blev det bara att jag fortsatte.
Jag vet inte om jag kommer att dansa när jag är 20-30 men jag hoppas och om det inte blir så länge så blir det länge iallafall. Och jag dansar ju med de som är 20-30 år nu så vi får väll se

Har du några syskon? :) Ja, jag har två syskon en lillebror som heter Anton och en lillasyster som heter Elsa




Aaa, de va frågorna jag inte svarat på.

Om ni har instagram på eran mobil så kan ni följa mig där, jag heter Sagalindstrom123 och om ni inte har det tycker jag att ni ska skaffa det, för där är jag nästan varje dag och lägger ut bilder!

Fick en fin kommentar av Elsa som såg ut så här:  ÄLSKAR dig och din blogg! LÄmnar den aldrig utan ett smile på läpparna! Hoppas du läser detta och känner dig HYLLAD för det är DU värld! Ha det bra, KRAM :)

Så jag tycker att ni ska gå in på hennes blogg och läsa, http://elsarvidsson.blogg.se/


Japp det var allt för dagen, ska göra lite mat nu och sen ska jag titta lite på TV och sen gå och lägga mig för går ju upp kl 06.00 denna veckan och nästa så är ganska trött. Om ni vill veta så sommar jobbar jag på VIDA och där får vi städa, plocka ogräs och ja lite annat.

Jaja, nu ska jag inte skriva mer så hejdå LOVE SAGA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback