Svarar gärna på frågor!!!

HEJ IGEN!
Jag skulle bli jätte glad om ni frågar mig lite frågor och jag svarar gärna!
Jag vet att jag inte ha så många besökare men det skulle vara roligt, så fråga på!
LOVE SAGA



» ellen

vad är det som du tycker är så roligt med att dansa balett? :) tror du att du kommer dansa balett när du är typ 20-30 år? :)

2012-01-22 // 03:25:25
» Clara

Har du några syskon? :)

2012-01-22 // 03:27:06

FRÅGA 1

HEJ! Det jag tycker är roligt med balett är att det fins så himla mycket att göra och det se så fint ut.

Det ser också lätt ut att dansa balett på tår men det är svår.

Balett är en grund av alla danser också.

Det va en dag så kom jag hem och sa till mamma att jag ville börja på balett och min mamma frågade vilka som hade kommit på den iden, det är bara jag sa jag.

Mamma va osäker på om jag skulle tycka att det va kul.

Sen blev det bara att jag fortsatte.

Jag vet inte om jag kommer att dansa när jag är 20-30 men jag hoppas och om det inte blir så länge så blir det länge iallafall

2012-01-22 // 11:22:37

FRÅGA 2

HEJ!

Ja, jag har två syskon!

En lillebror som heter Anton och är 12 år. Spelar tennis tre g i veckan och tävlar på helgerna, inte alla helger förstås.



En lillasyster som heter Elsa och är 6 år. Hon går på dagis och är världens bästa busunge!

2012-01-22 // 11:28:39

Tack för kommentarerna och fortsätt att fråga!!!

2012-01-22 // 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback