Lördag!!

HEJ! I dag har jag varit hos mina kusiner och firat en av dem  Adam heter han och fyllde sju år!
Imon ska jag dansa så det ska bli så himla roligt, älskar att dansa balett även om det gör så sjukt ont att stå i tår skor men vad gör man inte om man har det som intresse. Tycker att det är lite tråkigt att det inte är någon i min ålder i gruppen jag går i, Alla är från 17 till 24 år. När jag började med balett va jag ungefär 12 år och gick då med 11åringar, sedan när jag va 12 - 13  gick jag med de som va ett år yngre än mig och de som va 15 - 20 år. Nu är jag 14
men ska fylla 15 år den 21 Mars och nu går jag med de som är 17 - 24 år.
Men alla i min grupp är så himla snälla och roliga, så det är ändå roligt.
LOVE SAGA
Här är är ett par utslitna tårskor och ett par nya tårskor,
ser ni skillnaden?


Och här kommer lite andra balett bilder!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback