FREDAG!!!

HEJ!
 Vet att jag inte har bloggat från i torsdags. Har varit i skolan, va helt okej! Hände inte något speciellt.
Igår hände inget, bara på idrotten hoppade på ett pingis bord som stod gämte volleyboll nätet, skulle ta volleyboll bollen men istället ramlar man på ett pingis bord och få ett stort blåmärke,jjaja finns ju inte så mycket att göra åt det.
Senare i kväll ska vi till en annan  familj som vi känt länge, ska äta där och fika.
LOVE SAGA


Hej, jag känner inte dig men var inne på sagalindstrom.blogg.se och så såg jag din blogg, och nu när jag kolla på din blogg så märkte jag hur soppas fin den var och hur duktig du var på att fixa din blogg, om det nu är du som fixat den då, jag har själv två bloggar men jag kom på att man kanske inte kan fixa ngt liknande på devote, men jag har en på blogg.se också, själv suger jag på bloggar om du skulle kunna vara snäll att hjälpa mig på min blogg att fixa lite så kan jag länka din sen på fb, bdb och på min blogg! <3

skulle verkligen varit super duper shyyyst!

2012-01-14 // 18:06:18
» Saga

HEJ! Jag har gjort det själv, men vet inte hur jag gjorde det. Jag bara tryckte lite här och lite där, Så jag kan tyvär inte hjälpa dig. Men tack för kommentaren och för att du tittade in på min blogg, hoppas att du börja följa den skulle jag tycka va kul. Kul att du också skaffat en blogg eller två. Tror det är lättare att ha en blogg men det är du som bestämmmmmmmer!

Kram saga

2012-01-14 // 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback