Första dagen i skolan

HEJ!
 Vet att jag inte har bloggat men har inte hunnit.
Första dagen i skolan va bra, träffade alla kompisar igen. Pratade om hur vi hade haft det i jul och bästa julklappen och lite annat. Lilla Kajsa spelade på min Iphone varje rast!
Jaja igår va jag ju i stan med Maja jag köpte ett nagelack som va blått, En blå kjol, Rengöringskräm till ansiktet, Ett Iphone skal, Ett mobil smycke till min lillasyster och 6 st filmer.

Filmerna jag köpte!
1. Rudy & Margot - Balett
2. Kärlek i New york - Kärlek
3. Step up 3 - Dans
4. Me & Orson - Kärlek
5. Stay cool - Kärlek och Komendi
6. Veronika bestämmer sig för att dö - Sorgsen

Lägger kanske in bilder på grejorna någon gång under veckan
Puss på er alla
LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback