17 år!!!! <3

Hej! Igår fyllde jag 17 år, vilket va roligt! I skolan va det riktigt bra, har så bra vänner som verkligen gör dagarna så mycket bättre! Sen när vi slutade så ställde sig Mathilda och Julia och sjöng för mig i cafeterian, haha tack! :) På kvällen kom släkten så det va mysigt! Blev faktiskt en riktigt bra dag! Fick 4 par skor (ett av paren va ett par Nike Air Max) Nöjd tjej haha! Sen fick jag en jacka, kläder, smycken, en hungerspelen bok, en tavla, presentkort, pengar  och en jätte stor spegel. Och givetviss massor med blommor och kort! Tror inte jag glömde något nu hihi! 
 Kommer bilder sen! :) 
 
Idag har har jag absolut inte gjort något! Vaknade vid 9.30 och satt då på film och låg i sängen till klockan va 15.00 hehe! Då gick jag ner för att göra frukost/lunch, va hemma själv så det va ganska skönt! :) Så har bara gått runt i mjukis hela dagen och bara varit typ helt lat.. Imon får jag se vad som händer!! <3
 
 
 
LOVE SAGA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback