GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!! <3

Hej! Ja som sagt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!! <3 
 
Julafton: Ja, dagen började med att släkten kom vid 11 tiden & då blev det att äta julmat, sen umgås/prata om allt möjligt, sen fika & GODIS!!! Hihih, och kalle anka. Sen kom tomten, så då blev det utdelning av julklapparna vilket tog en stund. Blev iallafall grymt nöjd med mina julklappar Smycken, pengar, kläder, parfymer, godis, spel & lite annat som jag inte kommer på just nu.. + Min resa till LONDON!
 
Nyår: Japp nyår va det igår och då spenderade jag dagen, kvällen, natten med vänner.. Vi va 8 tjejer som träffades innan vi drog till en fest, så vi åt sjukt god mat och efterrätt, sen vid 9 tiden drog vi till festen. Det va sjukt roligt att träffa alla och iallafall vänner man inte träffat på månader!!!! <3 Sen stack jag hem runt 2 tiden, sen när jag kom hem så gjorde jag mig iordning och låg och pratade i telefon i ca 1 timme!! 
 
Iallafall, som ni förstår har jag inte bloggat på några dagar...Men ibland blir det bara att man inte orkar eller har något roligt att skriva om.. Men nu hoppas vi på att 2014 blir ett skit bra år!!!!!! <3 
LOVE SAGA
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback