Alla hjärtans dag! <3

Hej! Japp som ni alla nog märkt så har jag ju inte bloggat på några veckor, men det har hänt grejer som gjort att jag inte haft lust att blogga! 
 
Pratat med en person som trodde att jag va arg/ledsen på honom så på torsdagen efter skolan tog jag och pratade med honom och förklarade. Efter vi pratat så träffade jag en annan person som jag va med i runt 1 timme, vilket va riktigt roligt! <3 
 
Men iallafall i frredags va det ju alla hjärtans dag vilket va helt okej, men när man slutat vid 12 & träffade en viss person lite snabbt bara så blev dagen så j##### mycket bättre! <3 LOVE! <3  
 
Nu har jag lov i 1 vecka, vilket är skönt! 
 
Ja, nu har ni fått en liten sammanfattning om de senaste dagarna! 
LOVE SAGA 
 
I LOVE YOU! <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback