Varför?

Varför beter sig vissa personer sig som skit? Varför förstöra för någon annan? Blir så sjukt arg på dig(säger inget namn).... Att du först va en person som va sjukt snäll och roligt, men sen förvandlas du till en stor skit, kan inte förstå hur du tänker! Är så arg för att du sårat mig på det sättet du gjorde, genom de orden du sa. De orden snurrar i mitt huvud fortfarande..... Varför kan du inte bli den personen du va innan, den personen som många saknar? Kan inte fatta att för några månader sedan va du en helt annan person, en person jag aldrig trodde skulle bli en så stor #####.... F@n vad jag hatar dig just nu, jag vet att hata är ett starkt ord men måste få säga ordet för att du ska förstå vad du har gjort, att du ska förstå att du sårat mig. Så fort jag hör ditt namn vill jag bara gå där ifrån, vill inte tänka på dig, vill inte träffa dig, vill bara glömma dig!



Hej saga! Jag har läst att du dansar ballett? Jag vill så gärna börja i det som en fritids sysselsättning, bara undrar, gör det mycket ont att dansa i tåskor?? Förstör man tårna?? Skicka svar till min mejl, har ingen blogg förtillfället. Mvh jyllsin

2013-09-17 // 15:14:33

2013-09-17 // 15:16:10

Har varit med om en liknande grej; att bli sviken av en vän, en nära vän. Man får tänka att det inte är fel på en själv utan det kan vara en personlighetsförändring hos kompisen eller någonting den mår dåligt över. Hoppas det ordnar sig mellan er, eller att du hittar en styrka i att gå vidare - man ska inte lägga energi på människor som inte förtjänar det.
Kram

Svar: Hoppas du mår bra!! Tror tyvärr att vi inte kommer bli vänner igen, men jag går vidare och skiter i denna personen. Tack!! Kram
Saga Lindström

2013-09-21 // 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback