<3 LOVE<3

HEJ! Förlåt för förra inlägget men va bara tvungen att få ur mig allt! Jag har nu lagt denna personen bakom mig och går vidare. 
 
Min balett börjar igen, vilket är sjukt roligt! Min andra lärare flyttade ju så då skulle inte baletten fortsätta för vi hade ingen lärare, men för bara någon vecka sen så fick jag reda på att jag får en ny balett lärare. Hon pratar bara engelska vilket kan bli lite svårt i och med att jag har svårt för just engelska, men ska göra mitt bästa. Den här läraren är ju liksom sjukt bra, hon har varit med i långfilmer, reklamer mm, sjukt coolt. Hon har undervisat balett i Finland, Ryssland, Schweiz, Florida och USA. Längtar så tills nästa vecka då det börjar!!!!!!!
 
Över till något helt annat SKOLAN:
Ja man har ju nu fått sina datorer, skit stora är dem. Orkar inte.... ha dessa skit datorerna. men men man får vara glad över det man får! 
 
I helgen va mamma och jag i våran ena sommarstuga och sen på lördagen åkte vi till ullared och shoppade! :)
 
 
Hoppas alla har det bra!
 
LOVE SAGA    




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback