Söndag!

Hej! Igår följde jag med Anton på öppet hus på gymnasiumskolorna! Han har ingen aning om vad han vill gå, så vi får väll se! Träffade några från klassen och även några från min gamla klass. Idag har jag verkligen inte gjort något, och då menar jag verkligen inget. Imon börjar min praktik på förskolan, vilket är jätte spännande och lite nervöst! Så jag ska jobba måndag till torsdag och på fredag är jag ledig, sen har jag höstlov i en vecka. Och då ska troligtvis min gamla klass träffas och äta, saknar verkligen min gamla klass! <3 Önska vi kunde gå tillsammans i gymnasiet också, vi hade så roligt varje dag, visst vi bråkade ju lite också men det gör man ju i en familj! <3 Saknar er något otroligt mycket! <3 
LOVE SAGA 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback