Sjuk!!

Hej! Idag åkte jag hem från skolan vid 11, skulle egentligen inte ens åkt till skolan men jag ville försöka för jag hade dans efter skolan, skit också! Jag hade längtat efter de hela veckan...men men sånt är livet! :( så då fick man ta bussen hem och sova i några timmar. Hoppas på att gå till skolan imon, så därför ska jag strax gå och lägga mig så att jag orkar. 
 
 
Det känns som allt går dåligt för mig nu, precis allt! Inte bara skolan utan allt, vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska gör. När man va liten så va livet så enkelt, då man kunde springa runt och tro att livet va bra hela tiden. Men nu är allt bara imot mig....varför händer allt mig just nu? Men man har ju vänner som finns där till 110% och jag är så sjukt glad över det. puss på er! Jag vet inte vad jag hade gjort utan er!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback