Min syster!! <3

Snart får jag äntligen träffa dig igen min syster, min ängel och min bästa vän!!!!
 
Det har nu gått 3 månadersen du åkte och på den tiden ha vi bara träffats 1 gång, saknar dig varje dag! Jag kan inte ens träffa dig 1 vecka i månaden, 1 timme om dagen! :( Det här något som är tufft, något som man tänker på varje dag! Det har hänt så mycket när du inte varit här, när vi inte kan träffas varje dag utan bara någon gång på flera månader. Kan inte fatta att min syster bor så långt bort, så många timmar och mil ifrån... Detta är det tuffaste vi har behövt gå igenom tillsammans, Men jag vet att vi ska och kommer att klara detta för vi vet vart vi har varandra, vet att vi kan berätta allt för varandra och att systrar aldrig lämnar varandra <3 Jag älskar dig något otroligt mycket! <3 Du är den personen som vet vem jag är, vet vad jag behöver och ser på mig om något hänt, den enda personen som vet allt mig!!! <3 Om jag tänker tillbaka på allt som hänt i mitt liv så vet jag inte om jag hade klarat mig utan dig för du har en så stor betydelse i mitt liv! <3 Jag älskar dig Maja! <3 
 
En video Maja fick av mig, dagen innan hon åkte!!!! <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback