Love never ends, Family!!!! <3

Hej! I Måndags kl 5 på kvällen så gick strömmen, Fast den kom tillbaka idag kl 5 på kvällen! Iallafall i Måndags innan strömmen gick va jag på gymmet med min bror!
 
I Tisdags (igår) kl 7 på kvällen, Så tog jag och några av mina gamla klass kompisar bussen in till stan för att träffades min gamla klass på en pizzeria, för att äta och bara umgås! Vilket va sjukt roligt, vissa hade man ju inte träffat sen skolavslutningen! Så det va riktigt roligt, träffade ju även våra tre gamla mentorer! Detta va verkligen en kväll att minnnnnnnas!!! Vi känner verkligen varandra som en familj, vi skämtar med varandra, vi retas, bråkar, skrattar mm, Jag älskar verkligen er! <3 Världens bästa klass/familj! Går inte att förklara hur roligt vi har haft alla dessa år tillsammans!!! <3 
 
De sista bilderna tog jag från Daniellas blogg!! <3
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback