Balett!!!

Hej! Idag har det varit skola, bland annat samhälls prov! Tror inte det gick så bra, hehe.... Allt man kunde innan provet bara försvinner när man väll sitter där och ska skriva! 
 
Efter skolan så gick Albertina och jag upp till ett café och åt/fikade och bara satt och pratade! Vid 4 stack jag ner till dansskolan och började göra mig i ordning inför balettklassen som började vid 5! Åå, vad det är roligt med dansen, vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan den! Den har hjälpt mig genom så mycket, bara att få på sig ett par tå skor få mig att bli glad och må bra! När man är ledsen börja dansa och allt de du tänker, är arg på eller ledsen över bara försvinner!!!! Älskar baletten något så otroligt mycket!!!! <3 Balettklassen idag gick jätte bra och självklart va den roliiig!!!!! <3 
 
LOVE SAGA   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback