Mer frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 21, tror jag haha

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? MIna klasskompisar

 3. Hur lång är du? 162 

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hahah, kommer inte ihåg

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Haha, jo eller hur? <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Lite olika, beror på vem och vilket humör, haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För 1 timme sen

 11. Vilken ögonfärg har du? Grön, bruna

12. När vaknade du i dag? 06:20

 13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning

14. Vilken är din favoritplats? Vid havet

15. Vilken plats föredrar du minst? Någonstans där jag känner mig otrygg

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har faktiskt inte en ändaste aning

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet faktiskt inte

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hahah, Linnea 

19. Hur stor är din säng? Det vet jag inte

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jadu..

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vart har du bott? Har bara bott i småland

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inte tänkt på  det

 26. Är du social? Japp

27. Vilken är din favoritglass? Pigelin

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag gillar det mesta

29. Tycker du om kinamat? Gott

30. Tycker du om kaffe? Nej verkligen inte

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Nee

33. Kan du spela poker? ne, tror jag inte

34. Tycker du om att mysa/kela? Haha, vem gör inte?

 35. Är du en beroendemänniska? Hehe, kanske ibland

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej tyvärr inte, skulle vara roligt

37. Vill du ha barn? Ja jag tror det, inte något jag tänkt så mycket på nu precis

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanka och några ord polska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja..

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Om det skulle vara min mamma som skulle svara på denna frågan åt mig, skulle hon sagt att jag spenderar mest pengar på kläder, hehe

 42. Äger du dyrbara smycken? Ja?

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har inget favorit program

 44. Kan du rulla med tungan? Haha kanske

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns så sjukt många

46. Sover du med gosedjur? Nee

47. Vad har du för ringsignal? Jadu?

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En parfym

 50. Flirtar du mycket? Haha, kan jag nog säga att jag inte gör

51. Kan du byta olja på bilen? Vilken fråga, nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte ens körkort, haha

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Isabellas hemligheter

 54. Läser du dagstidningen? nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Hehe?

 57. Vilken musik lyssnade du till senast? Olika

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hemligt...

 59. När var du i kyrkan senast? Längesen, kommer inte ihåg

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade några stycken eller 3 stycken 

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2-3 dagar

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Hihi!!!!!!

63. Vad lyssnar du på just nu? B-e-a-utiful 

64. Har du varit med i tidningen? Japp, några gånger 

65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet inte

66. Vem såg dig naken senast? ???

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa

 68. Hur imponerar man på dig? Jadu? Vara sig själv och inte ljuga

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Maja

 70. Har du någon piercing? I öronen

71. Din största vinst? Mina vänner

72. Singel? japp

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, min mail, bloggen

74. Är du dig själv? Självklart!!!!!

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, det finns någon sak jag ångrar 

76. Hur gammal är du? 16

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag har haft så många olika drömjobb, så är inte riktigt säker

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Det finns mycket jag skulle vilja göra!!!!

79. Vad har du haft för husdjur? Hund, katt, häst och kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1. Jag kan inte ljuga, börjat bara skratta. 2. Jag har svårt att få kärleks känslor för någon. 3. Jag har svårt för att säga bra saker om mig själv.

81. Svär du ofta? Nja..tror inte det

82. Sverige när det är som bäst? En solig sommardag med vänner och familj

83. Kan du åka slalom? Japp

 84. Vad har du ätit i dag? Frukost, lunch, kvällsmat

85. Vad har du för utbildning? Går barn- fritid nu

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Haha, vet faktiskt inte

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Det vet jag faktiskt inte heller

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är omtänksam och vill oftast hjälpa till om någon mår dåligt

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag kan bli ganska galen när jag dricker coca-cola 

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? eee?

91. Saknar du något? Ja...

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag

 93. Vad gör dig ledsen? Nära personer som mår dåligt, personer som ljuger för mig och saker som bara inte får hända

 94. Vad gör dig glad? Det finns mycket. Men framförallt min familj och vänner

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nepp

96. Vad ska du göra i helgen? Sova över hos en kompis kanske

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Hahaha, det vill ni inte veta

 98. Vad har du för interssen? Dans, familj, vänner

 99. Vem är din förebild? Ulrik Munther <3

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Plugga lite till, göra mig iordning och sen sova!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback