Inte sovit något inatt....

Hej! Trött Saga här...Gick och la mig vid 10 igår kväll men kunde verkligen inte sova, låg och snurrade till kl 4, sen somnade jag i tio minuter, och vaknade vid 10 över 4, och kunde inte somna igen. Så jag gick upp och började göra mig iordning, skulle ju ändå upp vid 5! När jag kom till skolan vid 8, så får vi reda på 5 i 8 att lektionen är inställd, Fy vad arg jag blir, så nästa lektion började vid 10! Efter skolan stack jag till gymmet, har verkligen börjat ta tag i min träning nu känns det som, så här ser mitt tränings schema ut: 

Måndag: Gymmet ca 1,5 timme
Tisdag: Ledig från träning
Onsdag: Dans 1 timme
Torsdag: Gymmet 2 timmar
Fredag: Gymmet 1,5 timme
Lördag: Ledig från träning
Söndag: Gymmet 1,5 eller 2 timmar
 
Känns väldigt skönt att fått upp ett schema nu!!! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas på att jag kan sova inatt, VARNING annars ska man inte prata med mig imon, hahah! Godnatt alla vänner! <3
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback