Helgen!!!!!!! <3

Hej! I Fredags så träffades Jag, Maja, Josse, Sofia hemma hos Maja för en tjej kväll, vilket va jätte roligt! Vi gjorde tacos, pratade, skrattade, vi gick även en runda ner till våran galma idrottshall för det va lite aktiviteter där, eller Aa det va innebady, fotboll och vollyboll! Så där va vi en stund, sen gick vi hem och pratade och fikade! <3 
 
Igår (Lördags) Så va det fest hemma hos Stina så jag kom till henne runt 6 tiden och sen började alla komma vid 7 tiden, Sjukt roligt att träffa alla vänner och även nya!!!! Vid 12 så sjöng alla för Stina för hon fyllde år (söndag, idag)! Vid 1, halv 2 åkte jag hem, men hade en fantastsk rolig kväll!!! <3 
 
Idag vaknade jag vid 1, sen åt jag frukost och sen stack jag ner till gymmet i 2 timmar, och idag åkte Maja tillbaka till dalarna igen, så nu är det bara och vänta i 5 veckor innan hon kommer hem igen!!! Världens bästa vän och syster! <3 
 
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback