Farsdag! <3

Hej! Ja, idag var/är det ju farsdag och de flesta har nog firat sin pappa då! Precis som ja! 
Dagen började med att jag gick upp runt 10 tiden , Eller aa min syster väckte mig! Sen kom en kompis till mamma hit, för att vi skulle baka lite beskvier och muffins! Vi höll väll på med det i några timmar, hehe! Sen stack jag ner till gymmet i ca 1 timme, och sen åkte jag hem och firade pappa!!! VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! 
 
Igår (Lördag): Va jag inne i stan med mamma och syrran. Och ja när jag kom hem gjorde jag inget speciellt!
 
Och imon är det skola igen, inte något jag längtar till precis! Mamma skjutsar mig till bussen imon så får sova 20 min till! 
 
Japp inte så roligt inlägg men bättre än inget! Kanske kommer några mer frågor ikväll eller i veckan! 
LOVE SAGA 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback