Min syster, min vän, mitt allt!!!!

Jag kan inte fatta att du ska flytta så lång bort från mig, jag är jätte glad för din skull att du fick gå det gymnasiumet du ville och göra det du älskar, att åka skidor! Men att vi inte kommer att ses varje dag i skolan, på fritiden är något jag kommer att gråta över. Tre år är en lång tid att vara borta från varandra och jag kommer sakna dig så det gör ont. Även om vi kommer träffas några gånger under ett år så är det inte samma sak, du har alltid varit den person jag kan gå till om det är något. Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga farväll till min syster, men livet är så och jag älskar dig så sjukt mycket! Du är den personen i mitt liv som alltid kännt mig, varje detalj av mitt liv vet du! Du är den bästa vännen man någonsin kan få, den man kan lita på med hela sitt hjärta o själ, den som alltid ställer upp, alltid finns där, den personen jag kan ringa mitt i natten bara för att bara säga att jag älskar dig. Du har alltid hjälpt mig igenom saker jag inte vågat eller förstått. Även om jag inte trodde på mig själv så trodde du på mig. Om jag skulle behöva berätta hur mycket du betyder för mig skulle alla papper i världen behövas. Det finns en blå himmel där finns alla människor i denna värld men det finns bara en stjärna som lyser som klarast och det är du. Jag har växt upp med dig, Du är min ängel, min förebild och mitt allt! Om du inte funnits i mitt liv hade jag inte varit den personen jag är idag, vi har alltid funnits där för varandra i både vått och torrt. Men att nu skiljas från sin syster är något som jag tycker är så sjukt jobbigt. Du är den bästa personen i mitt liv som jag verkligen kan berätta allt för. Att bara tänka på att du kommer vara så lång bort från mig gör så ont! Vem ska jag nu gå till när jag behöver prata??? Dina kramar kommer jag inte känna lika ofta och ingen kan ta dem ifrån dig, för det är bara du som ha de äkta kramarna! Jag hoppas du förstår hur mycket jag kommer sakna dig, jag kommer tänka på dig varje dag, varje minut och varje sekund dessa tre åren du är borta. Alla minnen jag har i minna tankar, filmer och bilder. Så roligt vi haft alla dessa åren tillsammans. Så mycket skratt, tårar, bråk, kärlek o minnen. Men att det skulle komma en tid som jag skulle behöva säga farväll till min syster va en chock, Jag fattar inte hur jag ska klara mig!!!! Du är den snällaste personen på denna jord. Jag älskar dig! <3
LOVE SAGA!!


Aaww Saga så fint skrivet! <3

Svar: Tack!!! <3
Saga Lindström

2013-05-31 // 14:19:50

Ååh går inte att förklara med ord hur bra du är! betyder grymt mycket för mig! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: <3
Saga Lindström

2013-09-12 // 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback