En vän som dig!

Det känns som vi har känt varandra längre än vad vi egentligen gjort! Men den vänskapen som vi har känns verklig och att ha en sån vän som du är det många som vill ha, och det är inte bara något jag säger utan jag vet att det är sant! Det känns som vi förstår varandra och kan prata om allt. För mig är det skönt att ha någon att prata med, du gör mig alltid glad och det hoppas jag du vet. Du vet mycket om mig, saker som inte många vet. Men en sak som inte många vet är att jag har alltid känt mig som flickan som alltid ställt upp på andra även om de inte ställt upp på mig. Jag har alltid varit för snäll, stått vid någon annans sida istället för att stå vid min egen, väntat på min tur även om det aldrig blev det. Men det va något med med dig som fick mig att inse att jag duger precis som jag är. När jag va mindre trodde jag på mig själv, men någon förstörde det och när något väll krossats så går det aldrig att laga igen, det finns alltid sprickor kvar. Många säger att jag är snäll och aldrig kan bli arg, men det är helt fel. Bakom mitt leende och själ finns en historia ingen kan förstå, så mycket smärta och tårar. Men jag har alltid haft de vänner som stöttat mig i alla lägen och funnits där för mig, det känns som du alltid funnits där även om du inte ha det. Men jag visste att det va något som saknades, och nu vet jag vad jag saknade "En vän som dig"! Jag hoppas att vår vänskap aldrig krossas, för du är verkligen en vän jag litar på med hela mitt hjärta!
LOVE SAGA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback