Idre!

HEJ! 
I söndags kl 6 på morgonen åkte vi på klasresa upp till idre och kom hem i går kväll/natt.
När vi väll va framme så packade vi upp och åt mat, efter maten gick vi ut och åkte pulka i en svart skidbacke. Kajsa och jag fick för oss att vi skulle gå längre upp, när vi väll hade fått upp farten kunde vi inte stanna, vi försökte men det gick verkligen inte, Kajsa satt framför mig i pulkan. Vi såg inget för det sprutade snö i våra ansikten, så Kajsa och jag åker ut utanför backen på kanten, Kajsa landar på magen och jag flyger över henne in i grenar och landar på rygg och slår i huvudet och svimmar av i någon sekund. Vi skulle gå in efter detta men precis innan stugan ramlar jag ihop på marken och får fruktansvärt ont i huvudet och kan inte lyfta det, några bär in mig till min säng och där ligger jag och skriker och gråter i någon timme innan ambulansen kommer.
 
Tack till alla som fanns där och hjälpte mig!
 
Så början på min klassresa va inte speciellt rolig, men nu mår jag bra!
Resten av dagarna har det varit fint väder men ganska kallt, vi har haft skit roligt och jag skulle jätte gärna göra om det! Det blev en lyckad resa!
 
Här var några bilder från resan!
 
LOVE SAGA
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback