16 år!

Hej!
Igår fyllde jag 16 år, jag fick smycken, present kort, pengar, kläder, skor, smink, gymkort, biljett till en föreställning med balett och lite till. Klassen bjöd jag på choklad cupcakes, vilket uppskattades! Av Kajsa fick jag en tavla som det stod Det bor en ängel i ditt hjärta och två par änglar, och av Stina fick jag en Ulrik Munther skiva!
 
 
Idag i skolan hade vi volleyboll tunering och vår klass 9a vann, vi är bäst! Som tema hade vi rock, vilket blev lyckat! 
Det va riktigt roligt att vinna, vi har alltid kommit två i volleybollen men nu vann vi äntligen! 
9A är världens bästa klass!
 
                       Sjukt snygg tatuering Daniella E gjorde på mig!
 
På kvällen idag hade jag gäster här hemma för att fira mig, god mat och fika är alltid gott!
 
I gårkväll va jag och mamma ute och övningskörde för första gången, vilket va roligt, läskigt och spännande! Några motostopp men annars riktigt roligt!
LOVE SAGA
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback