Sommar!

Idag har det varit skola och alla 9:or hade orientering på morgonen, jag sprang med Kajsa och det gick faktiskt bra! Vi sprang fel en gång så vi kom ut på en åker, men det löste sig! Och sen fick vi kladdkaka, eller a alla som inte hade rökt eller snusat fick det och då fick vi även ett rök/snus avtal som vi kan visa när vi ska söka jobb sen. Sen övade klassen även på våran låt som vi ska sjunga i kyrkan på avslutningen.
 
Jag kan inte fatta att klassen kommer att splittras, vi är som en familj och jag kommer sakna alla så sjukt mycket! Alla minnen, skratt och tårar. Det är hemskt att tänka att vi kommer alla att börja på nya skolor och klasser... De här tre sista åren tillsammans har varit de bästa, jag trodde aldrig att vi skulle bli som en familj när vi alla täffades för första gången. Visst kommer man att träffa och umgås med vissa när vi börjar i de nya klasserna, men med andra kanske man aldrig ser eller träffar igen! Jag kommer aldrig att uppleva en sån här känsla igen, för att vi är den bästa klassen och man kommer aldrig att komma i en sån klass igen. Jag kommer sakna många.... Jag hoppas alla kommer att trivas i de nya skolorna och klasserna. Men de här åren tillsammans kommer jag aldrig glömma! 
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback