Imorgon är det dags för operaton, nervös? Ja

HEJ! 
Är ganska länge sen jag skrev, men har faktiskt inte orkat!
Imon ska jag opereras och är sjukt nervös och lite rädd, jag hoppas det går bra!
Ska opereras i Gommen, har en tand där som ligger ner, syns inte och jag känner den inte. Så jag ska bli nersövd och få dropp. Om jag inte ta bort den förstör den rötterna på mina andra tänder. Får heller inte äta något efter klockan tolv idag, så får inte äta frukost eller något fören efter operationen men i och med att de har opererat i gommen kommer jag ju ändå inte att kunna äta. Det ända jag får är att drick vatten och saft, väldigt mättande! Jag ska vara på sjukhuset kl 10-11 tiden och är hemma kl 6-7 tiden på kvällen, wish me luck!
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback