Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är!

Det som glänser i mitt öga är en ensam liten tår
som jag fäller för att jag dig aldrig kommer få
När jag somnar in i gryningen är kudden alltid våt
enbart tanken på dig får mig att falla i gråt
Visst kan kärleken vara vacker och fin
men det är inte min
Min är fylld av tårar
som hela min tillvaro försvårar
Jag känner mitt hjärta som dunkar och slår
så underligt att ingen förstår

Vet du hur ofta jag tänker på dig
att du dagarna i ända finns i tankarna hos mig
Vet du hur söt du är när du ler
att jag smyg tittar på dig när du inte ser
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt
att jag drömmer om dig varje natt
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär
att jag alltid vill vara där du är
Vet du att… jag älskar dig

 

Jag önskar att du någon gång kommer att förstå hur underbar du är!

LOVE SAGA

 

 


Fin blogg!
Skulle ha varit kul om du var med i min tävling om en bloggdesign helt efter dina önskemål! :) Läs min blogg (det första inlägget) för mer info!

Kram!

Svar: Tack!
Saga Lindström

2013-01-27 // 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback