Gott nytt år på er alla!

HEJ!
Har ju inte bloggat på jätte länge, men har faktiskt inte orkat, sorry!
Har ju inte ens bloggat om julafton, men iallafall på julafton va vi hemma hos mig och firade jul, med farmor,mormor, kusiner och farbror. God mat, kalle anka, fika, godis, julklappar, tomten och bara umgås med nära och kära! Min moster och mina två andra kusiner va hemma och firade jul, så dem träffade vi annan dag jul, har inte träffat dem på jätte länge, så det var roligt att träffa dem! I julklapp fick jag kläder, pengar, ullareds spelet, godis, balett klädder, smycken, tavla, bok, film, smink, parfym
 
 och lite till!
 
Någon dag var Kajsa och jag inne i stan och tittade på bio "En oväntad vänskap" den var faktiskt riktigt bra, shoppade även lite eller jag köpte ett par nya skidglasögon, riktigt nöjd med dem faktiskt. Sedan sov hon över här och då tittade vi på film, pratade om allt möjligt!
 
Nu är det bara 13 dagar kvar till jag ska opereras och jag är skit nervös, vill inte de här men det måste ju göras!
 
 
 
 
LOVE SAGA
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback