Don't dream your life, live your dream!

 
 
Acceptera mig för den jag är. Låt mig bara vara där, utan att klaga på allt jämt och ständigt. Någon som inte säger att jag är perfekt, för det är jag inte. Jag hatar lögner. Acceptera mina fel och förlåter mina brister. Jag brister på många sätt, men det är väll okej? Om det bara finns någon som förstå. Orkar lyssna när man kanske egentligen inte har så mycket att komma med. Någon äkta som bara finns där...
 
Om du bara skulle veta och se hur jag känner, tänker och drömmer skulle du förstå. Även om jag berättat hur mycket jag gillar dig, så kan du nog ändå inte förstå för jag älskar dig!
 
 
Jag älskar dig för den du är även om vi bråkar ibland älskar jag dig. Om det är någon som finns eller som jag bara hittat på spelar ingen roll för jag älskar dig ändå....
 
 
Jag älskar dig för den du är. Du behöver inte vara eller se ut som någon annan, va bara dig själv det är allt jag kan säga...
 
 
Du gav mig kraft, du gav mig vilja åter att älsks, att leva. Du öppnade en dörr i ditt inre för mig. Jag gick in och fann vad jag sökt. Nu kan jag åter vandra vidare med en bit av din värme i mitt hjärta.
 
LOVE SAGA
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback