I miss the real you!

Hej!
Har varit sjuk typ hela veckan, förra fredagen efter skolan fick jag feber, ont i huvudet, förkyld mm sen var jag sjuk till Onsdagen denna veckan.
 
I torsdagen skulle vi iväg och åka skidor, klass 7-9 då! Det var jätte roligt och längtar sjukt mycket till vi ska på skidresa med klassen, bara tre veckor kvar nu!
 
I fredags hade vi både SO och NO prov!
 
Idag har vi firat Elsa (min lillasyster) fast hon fyller egentligen 7 år imon! Så vi har haft lite gäster här och imon ska hon ha barnkalas, kom knappt ihåg när man var så liten!
 
Nu har jag sportlov vilket är så skönt, fast oftast går det så sjukt snabbt, fast det får vi hoppas att det inte gör!
 
På tisdag ska jag till Ullared så det kanske kommer upp lite blider här sen!
 
Hoppas att ni har det bra, för det har jag!
Följ mig på Instagram: Sagalindstrom123
 
Saknar dig Kajsa!
LOVE SAGA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback