I´m not perfect, but I´m me.

HEJ!
Igår var jag ute och åkte längdskidor och vid 5 tiden kom Kajsa till mig så vi tittade på melodifestivalen tillsammans och jag blev så sjuk glad när Ulrik Munther gick till final, hoppas på att han vinner allt för han är så sjukt bra!
Idag gick Kajsa och jag ut, så då blev det tillfälle för mig att få fota lite, så Kajsa fick vara lite modell! 
Så sjukt fin du är Kajsa! <3
 
Här kommer några av bilderna!  
 
 
 
 
 
 
LOVE SAGA 


jätte duktig på att ta kort!!!!

Svar: Tack så jätte mycket!!!
Saga Lindström

2013-02-24 // 19:48:50

hahah värsta super modellen ju!!!! xD älskar dig<3<3

Svar: Haha ja!!! <3<3
Saga Lindström

2013-02-24 // 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback