Grattis!

Grattis världens bästa Ulrik Munther på din 19 års dag, hoppas du får en underbar födelsedag!
Ulrik är en stor förebild för mig och har varit det i 5 år nu, han är värld världens största kram!
Tack för att du finns Ulrik!
En värld utan dig skulle inte vara värt att leva, du gör en stor del av mitt liv och hoppas att du alltid kommer att göra det! Du har gjort mig till den jag är idag, jag älskar dig!
LOVE SAGA
 
 

 
 
 
 


haha, du gillar ulrik! :D hur har din måndag varit? kram

Svar: Japp, det gör jag! :) Min måndag har varit bra! Kram
Saga Lindström

2013-02-18 // 17:34:30

Allt bra med dig? :)

Svar: Ja då! :)
Saga Lindström

2013-02-18 // 17:46:12

Fin blogg, allt bra? :)

Kram!

Svar: Tack! Jajamensan! :)
Saga Lindström

2013-02-18 // 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback