Snart Julafton!! <3

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på länge men har inte haft tid för bloggen på några dagar! 
I fredags va det avslutning i kyrkan, vilket va helt okey! Sen i lördags & idag har jag bara städat och julpyntat, vilket nu är färdigt! Så imon blir det bara att fixa till det sista innan julafton då släkten kommer hit!
 
Juste ja, jag sa ju att jag skulle berätta om min london resa men somsagt har ju inte haft tid och nu känns det försent, så vet inte om jag kommer skriva ett inlägg om det.. men men tror ni klarar er ändå!? 
 
Jag älskar verkligen julen, jag blir på bra humör och ja, jag får verkligen julkännsla!! 
Och jag kan ju säga att jag är riktigt riktigt jävlar kär <3 Jag önskar alla en riktigt rolig och bra jul, och ta hand om varandra! <3 
LOVE SAGA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback