Jag vet....Sorry

HEJ! Jag vet att jag varit dålig på att blogga på sista tiden...Sorry! Men det har hänt så mycket, att jag inte orkat eller viljat blogga. Men ska försöka bli bättre på på att blogga nu! Och inlägget om London resan har jag fortfarande inte orkat skriva.. 
 
Över till något roligare iallafall.. Snart är det jul och nyår vilket betyder att min älskade syster kommer hem, fy vad jag saknar henne! <3 Har så mycket att berätta för henne! <3 Och sen är det ju typ julafton om typ 1 vecka, ska bli så roligt att få träffa kusinerna, familjen, mormor, farmor OSV! <3 Hoppas bara det kommer snö på julafton annars är det inte lika mysigt, men men ändå roligt att träffa alla och äta god mat å så! 
 
Madde om du läser detta, du är så jävlar stark.. Och krya på dig nu vännen! <3 Önskar det inte hade hänt dig, älskar dig <3 
 
LOVE SAGA
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback