Min vän och jag har varit med om saker som jag alltid kommer att minnas!



Hej!
Har inte bloggat på ett par dagar, men men.
I Tisdags till onsdags cyklade våran klass moberga rundan som är 7 mil, vi sov på ett vandra hem och hade jätte roligt. Lite jobbigt va det och cykla men det är bara och tänka positivt, hade iallafall roligt och detta är sista året med denna klassen vilket inte är roligt, men får njuta av varje dag nu detta året!
 
I torsdags var det skola som vanligt, men var väldigt tröttttt!
I fredags var det också vanlig skoldag, förutom att min bästa kompis Maja åkte till London, så nu är hon där och ska vara där till Måndag! Saknar henne redan, men jag vet att hon har det skit roligt och det ska hon verkligen få ha!
 
Nu har min älskade pappa åkit iväg, till norland. Saknar honom sjukt mycket! Han åkte i fredags kl 5 på morgonen så, hann bara säga hej då.
Han var även med i tidningen och våran hund Egon, saknar Egon och Zeba våra hundar så mycket också!
Längtar till de kommer hem nästa helg!
 
Det är min pappa det!
Pappa du är bäst och världens bästa pappa!
 
 
Idag har jag bara varit hemma, och ska snart äta paj med mormor, lillsyran och mamma. Anton är hos nån kompis så han kommer hem lite senare idag/kväll!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback