Beauty isn´t about having a pretty face, it´s about having a pretty mind, a pretty heart, and a pretty soul.

 
Hej!
Har inte bloggat på ett par dagar nu, men har ju höst lov nu och det är så skönt!
Fredagen innan höstlovet hade vi innebandytunering och det gick jätte bra, min klass 9A vann! Så det var en bra början på höstlovet.
 
Lördags: Var jag bara hemma!
Söndags: Var jag hos Cajsa och Måns, och sov sedan över där också!
Måndags: Åkte Cajsa och jag in till stan och shoppade lite, hittade inte så jätte mycket men lite smycken blev det!
Och idag har jag varit hemma med bror min och syster min! Elsa och jag bakade tårta och firade hennes namsdag idag och Eric saades födelsedag som var igår, Eric Saade är en stor förebild för henne och hon är helt förälskad i honom!
 
Imon ska jag träffa Josefine, Kajsa, Maja och Johanna, så vi ska ha en liten tjej träff!
 
LOVE SAGA!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback