Prao dag 1!

HEJ!
Har varit och praoat idag på Villa Vida i Växjö.
Vilket var roligt fick titta på när de byggde hus, var på kontoret och var även på en reklam byrå med Lotta som är Vd på företaget.
Hon var jätte snäll och jag fick lära mig väldigt mycket bara genom att titta när de byggde husen, jag fick inte hjälpa till på bygg platsen för det var väldigt mycket farliga maskiner.
Alla var jätte snälla och tog imot mig med ett stort välkommnande, vilket var bra för jag var väldigt nervös inför denna dagen jag kännde ju ingen där.
På kontoret fick jag hjälpa en som hete Olle, han hade hand om ekonomin. Han var rolig och trevlig.


Så här ser ett färdigt hus ut som de byggt!


Jag hoppas att jag kommer att jobba som de på byggarbetsplatsen eller som hus snickare.
Det kanske låter dumt att en tjej vill bli snickare för det är ju inte så vanligt, men jag vill faktiskt bli snickare och har viljat det sen jag var liten. Jag vet igentligen inte varför men det är roligt och man ska ju göra det man tycker är roligt eller hur?
Jag bryr mig inte om vad andra tycker jag gör bara det jag känner är roligt och som jag vill!
Jaja slut pratat om snickare.

Imon på prao dag 2 ska jag vara på pappas företag BL Svets.
Så vi få se vad som händer men skriver om det imon, så vi ses väll.

P.S. Min pappa är världens bästa pappa!

LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback