Loreen!!! <33

HEJ!
Ska berätta lite om vad jag gjort i helgen!

Lördag:
Vid halv tio på morgonen skulle vi samlas i kyrkan för att öva och lite annat och vid två konfirmerades jag, vilket gick bra, lite nervös men det är nog många som va!
Efter det så åkte vi ner till vår ena sommarstuga och dit kom även släkten.
Jag fick lite smycken, ett diamant halspand med en guld kedja till som jag blev jätte glad över, fick även pengar, blommor mm.
På kvällen så tittade vi på ESC, Loreen va ju helt klart bäst, blev skit glad när hon vann!!!
Det var hon värld! <3

Söndag:
Steg upp kl halv åtta för att göra mig färdig, vid halv tio skulle jag vara i Växjö på konserthuset för genrep och lite annat. Vid 11 eller ett va den första föreställningen och då filmade det även för att man ska kunna köpa filmen, så köp den!
Vid 6 på kvällen va den sista föreställningen och då tittade min familj, mormor och farmor på mig, och när det va slut vid 8 fick jag blommor av dem, snällt!!! <33
 När jag kom hem så gick jag och la mig.

Idag:
Har jag varit i skolan men efter lunch åkte jag hem för jag fick ont i min mage igen, hade det i söndags också, så jag ringde till mamma men hon trode bara det va för att jag har haft så mycket i helgen, nu känns det bättre, men om det blir så imon också så vet jag inte vad jag ska göra, för jag får det alltid efter jag har ätigt så det kanske är något jag inte kan äta, vad vet jag...

Jaja, får se hur det blir!!

 Bilder kommer!
LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback