Klänningar!

HEJ!
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge, men har faktiskt inte haft tid.

men men, jag har beställt lite klänningar som jag gillar som jag ska ha på konfirmationen, men jag har inte bestämt mig för vilken jag ska ha, jag har fått hem 4 stycken men de andra 2 jag beställde har jag inte fått så mamma skulle ringa till dem!

jaja, snälla hjälp mig!
Bilder kommer här neranför!

LOVE SAGA

1.

Apricos färgad!

2.

Vit färgad!


3. 4.

Vit och en rosa färgad!

5.

Apricos färgad!

6.

Apricos!

Jaa, det va de klänningar jag beställt, men som sagt klänning nr 2 och 6 har jag inte fått men hoppas att de kommer snart!

Kommentera nu, vilken just du tycker att jag ska ha!
 



Jag tycker att du ska ha på dig 5,2 eller 1 :) kram Lisa

2012-05-14 // 20:34:21
» stina

jag tycker du ska ha nummer 6 :)

2012-05-15 // 07:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback