HEJ IGEN!

Hej!
Nu har jag kommit hem,
Va och tittade på min lillebror Anton när han spelade tennis match i Värnamo idag, men tyvär så förlorade han.
Va även hos mormor och klippte gräset hos henne och tjänade lite pengar (300 kr).

Jaja skulle ju berätta lite om vad jag gjorde hos pappa!
Först åkte vi till Ljungby för att hemmta lite grejor och där fick jag även svetsa och sen åkte vi till Alvesta för att lämna de grejorna vi hade hämtat i Ljungby, sen åkte vi någon annan stans för att hämta lite järn som vi klippte av i en maskin, Som pappa sedan ska svetsa ihop. Och sen tror jag inte att vi gjorde så mycket kommer inte på något nu iallafall.
Så här såg min dag ut idag!


LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback