15 år idag!!!!!

HEJ!
Fyller 15 år idag.
Idag har jag fått lite olika saker men det bästa va en resa till LONDON, så ska dit i mon med mamma.

Och i skolan idag fick jag många GRATTIS!

Vid 6 i kväll så kommer gäster som ska gratta mig.
Förstår fortfarande inte att jag fyller år och att jag ska till LONDON, det är första gången jag ska flyga så är extra spänd, det verkar så läskigt men det går nog bra!


Kommer inte att blogga fören på Måndag men om ni har Iphone så kan ni ha instagram och där kan ni följa mig jag heter sagalindstrom123 och där kommer jag att lägga upp bilder när jag är i LONDON så att ni kan följa min resa!


Bilderna jag tar kommer även upp på bloggen när jag kommer hem!



LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback